نرخ گوشت شقه گوسفندی

نرخ گوشت شقه گوسفندی توسط اتحادیه فروش این محصول تعیین می گردد و فروشندگان موظف هستند که گوشت گوسفندی را با قیمت تعیین شده به فروش برسانند. در این مرکز قیمت این محصول بسیار مناسب‌ تر از دیگر فروشگاه ها می باشد به این دلیل که فروشندگان محصولات خود را به صورت مستقیم از کشتارگاه خرید می نمایند و آن ها را با درصد سود اندکی به فروش می‌ رسانند.

نرخ گوشت شقه گوسفندی

ارزش غذایی گوشت گوسفندی

ارزش غذایی گوشت گوسفندی ارزش غذایی گوشت گوسفندی بسیار بالا بوده و خوردن آن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد و از بروز بیماری ها در بدن جلوگیری می کند. این محصولات در طب سنتی به عنوان یک خوراکی گرم شناخته می شود که خوردن آن می تواند خطر ابتلا به انواع بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش دهد. همچنین باید عنوان نمود که گوشت گوسفندی دارای میزان انرژی بالا و همچنین پروتئین بسیاری می باشد که خوردن آن انرژی روزانه بدن را به راحتی تامین می نماید.

این خوراکی دارای چربی غیر اشباع بوده که نه تنها برای بدن ضرری ندارد بلکه می‌تواند از کلسترول خون و همچنین فشار خون بالا نیز جلوگیری کند. این خوراکی جزء‌ خوراکی‌های محسوب می‌گردد که دارای بافتی نرم و بسیار لذیذ می باشد و از آن در تهیه بسیاری غذاها استفاده می‌ شود.

خوردن یک وعده از این خوراکی در روز می‌ تواند آنتی اکسیدان های مفید در بدن تولید نماید که همین امر موجب می گردد فرد از انواع بیمارها و سکته های قلبی و مغزی در امان بماند.

پخش مستقیم گوشت گوسفندی

پخش مستقیم گوشت گوسفندی پخش مستقیم گوشت گوسفندی توسط این مرکز با قیمت ارزان به فروشگاه های دیگر فروش این محصول موجب شده است که اکقر فروشندگان از سراسر کشور گوشت های خود را این مرکز سفارش داده تا برایشان به صورت مستقیم و بدون واسطه ارسال گردد. قیمت این محصولات که توسط این مرکز پخش به فروش می‌ رسد بسیار مناسب بوده به همین دلیل افراد بسیاری جذب خرید عمده این محصولات شده اند.

تمامی گوشت های موجود در این نمایندگی بسیار تازه و مرغوب می باشند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از دام هایی که با خوراک خوب تغذیه می‌ کنند تهیه شده‌اند. بر روی تمامی شقه های گوسفندی موجود در این مرکز پخش مهر تاییدیه وزارت بهداشت نیز درج شده است که همین امر نشان از سلامتی این محصولات می دهد.

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که می خواهید این محصول را به صورت کلی و عمده با قیمت مناسب تهیه کنید به شما پیشنهاد می کنیم که به این مرکز پخش مراجعه نموده و گوشت را به صورت فله و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما