قیمت فروش گوشت سر سینه گوساله

قیمت فروش گوشت سر سینه گوساله از سوی تولیدکنندگان این خوراکی ها مشخص می شود و تمامی نمایندگی های فروش گوشت گوساله موظف هستند که این خود را بر اساس قیمت تمام شده به مشتریان عرضه کنند. انواع مختلف از گوشت گوساله در فروشگاه‌ های عرضه معتبر این خوراکی ها از نوع تازه می باشند که با تضمین کیفیت به مشتریان عرضه می ‌شود و خریداران می‌ توانند با اطمینان خاطر آن ها را به صورت عمده خریداری کنند. گوشت سر سینه به دلیل دارا بودن کیفیت عالی برای تهیه غذاهای رستورانی مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین دلیل هم فروش خوبی دارد.

قیمت فروش گوشت سر سینه گوساله

آنچه در مورد گوشت سر سینه گوساله باید بدانید

آنچه در مورد گوشت سر سینه گوساله باید بدانید گوشت سر سینه گوساله که در انتهای سردست گوساله قرار دارد جزء چرب ترین قسمت های گوشت گوساله می باشد که برای تهیه غذا های اصیل ایرانی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این گوشت دارای بافتی نرم بوده و مدت زمان پخت آنها بسیار کمتر از قسمت ‌های دیگر گوشت گوساله می باشد به همین دلیل هم در مدت کوتاهی آماده مصرف می گردد.

این گوشت دارای رنگ قرمز پررنگ بوده و درون آنها رگه های نازک چربی وجود دارد که نشان دهنده مرغوبیت این کالاها می باشد. نوع تازه این خوراکی دارای مقداری رطوبت است که به هنگام فشار دادن از آنها خون آبه کمی به بیرون می ‌ریزد که همین امر نشان‌دهنده تازه بودن و مرغوب بودن این خوراکی ها می باشد.

بهترین گوشت سرسینه گوساله دارای مقدار کمی استخوان بوده و تماما گوشت خالص می باشد که برای تهیه خورشت ها مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند طعم لذیذی به غذاها ببخشد.

فروش ویژه گوشت سر سینه ارزان

فروش ویژه گوشت سر سینه ارزان

گوشت سر سینه 1 کیلوگرمی از جمله گوشت سر سینه ارزان قیمت می باشد که به هنگام فروش ویژه با تخفیفات استثنایی به مشتریان عرضه می‌ شود، بنابراین خریداران می ‌توانند برای خرید ارزان قیمت این گوشت ها به هنگام فروش ویژه به مراکز معتبر مراجعه نمایند و محصولات خود را عمده و کلی خریداری کنند تا قیمت این خوراکی برای آنها کاهش پیدا نماید.

همچنین باید بدانید که در کشور ما تولید گوشت گوساله به صورت انبوه و انجام می‌شود و علاوه بر توزیع این خوراکی در بازار داخلی سالیانه مقدار زیادی از آنها به بازارهای خارج از کشور هم صادر می گردد و موجب ارزآوری برای کشور می گردد.

امروزه شرکت ‌های تجاری بسیاری در زمینه تجارت این گوشت ‌ها به دیگر کشورها فعالیت می‌ کنند که از سود حاصل از فروش گوشت گوساله به کشورهای همسایه بسیار راضی هستند. این شرکت ‌ها عنوان می ‌کنند که کیفیت گوشت های ایرانی بسیار بالا بوده و در کشورهای دیگر خواهان بسیاری برای خرید دارند.

12

  1. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

  2. سلام وقت شما به خیر و شادی من از مشتری های این مجموعه هستم و به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شده بودم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی شما بسیار سپاسگزارم.

  3. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟

    • سلام خانم فرج پور
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید

  4. سلام و عرض ادب. این نمونه کارهایی که تو پیج گذاشتین رو موجود دارین؟ فروش فقط به صورت عمده هستش یا میتونیم تو حجم کم هم سفارش بدیم؟

  5. من همیشه گوشت گوساله خریداری میکنم با گوشت گوسفندی خودم چرخ می کنم و برای تهیه غذا استفاده میکنم

  6. سلام در صورت خرید گوشت ها چند روز به دست ما می رسد؟ چون تازه بودن آن حائز اهمیت می باشد.

  7. سلام و وقتتون بخیر مصرف گوشت سر سینه گوساله کمک بسیاری برای کاهش وزن و کنترل وزن می کند. سپاس

  8. سلام و روز بخیر آیا شما بصورت تکی سفارش می گیرید؟؟ عمده تفاوت قیمت به چه صورت است؟ سپاس

  9. سلام وقت بخیر
    ارسال این محصولات به چه صورت انجام می شود آیا مسایل بهداشتی رعایت میشود و برای حمل و نقل و جابجایی گوشت از ماشین های یخجال دار استفاده میشه؟ ممنون میشم به سوال من جواب بدید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما