مرکز توزیع گوشت دنده بره درجه یک

گوشت بره و سوسیس و کالباس گوشتیران لذیذترین و تازه ترین گوشت قرمز می‌باشد که قسمت دنده آن از طعم بسیار خوبی برخوردار است. همچنین این محصول فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

 

مرکز توزیع گوشت دنده بره، محصولات تازه و درجه یک را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همچنین آماده همکاری با مراکز مختلف فروشگاه ها، رستوران، آشپزخانه های مرکزی و غیره می‌باشد که تمام محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش برساند.

مرکز توزیع گوشت دنده بره درجه یک

نکات لازم برای خرید گوشت دنده بره

همانطور که در بالا اشاره کردیم قسمت دنده گوشت بره و سوسیس و کالباس عمده یکی از لذیذترین و بهترین گوشت ها بوده که در هنگام خرید این محصول باید به نکاتی توجه کرد. زمانی که برای خرید این محصول اقدام می‌کنید اولین راه تشخیص خوب بودن گوشت، رنگ صورتی روشن آن است که از چربی کمتری برخوردار بوده است. به همین دلیل گوشت زودتر پخته و طعمی بهتر خواهد داشت.

 

گوشت دنده، معمولا قسمت میانی گوسفند و به گونه‌ ای بوده که لایه سفید روی آن پوشانده و برای کباب کردن، درست کردن آب گوشت و انواع خورشت بسیار مناسب است. هنگام خرید و فروش حتماً از بوی آن می‌توانید به تازه و یا ناسالم بودن آن پی ببرید. گوشت قرمز اگر بوی ترشیدگی داشته باشد، یعنی کیفیت بسیار پایین دارد و احتمال فاسد شدن آن بالا است.

 

گوشت تازه ساختاری سفت داشته و بدون هیچ گونه خونابه یا مایع لزج می‌باشد. اگر در هنگام خرید این نکات را توجه کنید، قطعاً می‌توانید بهترین گوشت دنده را خریداری کنید. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که فیله همان دنده است که گران ترین قسمت بره می‌باشد و به همین دلیل برای درست کردن انواع چلو گوشت گزینه مناسبی است.

 

نکات لازم برای خرید گوشت دنده بره

عمده فروشی گوشت دنده بره درجه یک

مراکز مختلفی همچون رستوران های لوکس و بزرگ، آشپزخانه های مرکزی، تالار، بسیاری از ادارات و… انواع گوشت دنده را به صورت عمده در حجم بالا سفارش می‌دهند.

 

فروش گوشت دنده درجه یک بره در صورت سفارش عمده، با قیمتی مناسب تر به فروش خواهد رسید. در این صورت هزینه های کشتارگاه و قصابی تا حدود بسیار زیادی کاهش پیدا می‌‌کند. همچنین این محصول با ماشین های مخصوص که مجهز به یخچال هستند، حمل می‌شود تا کاملاً تازه به دست مشتری برسد.

 

گوشت دنده دارای مهر تاییدیه وزارت بهداشت بوده و خریداران حتی با نگاه کردن هم به کیفیت بالای آنها می ‌توانند پی ببرند. اگر به هر دلیل نمی‌توانید حضوری محصول را خریداری کنید، می‌توانید به صورت اینترنتی محصول را سفارش دهید و آن را در کوتاه‌ترین زما تحویل بگیرید.

 

عمده فروشی گوشت دنده بره درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما