قیمت گوشت گوسفندی تازه در تهران

یکی از لذیذترین گوشت های قرمز گوشت گوسفند است که دارای طرفداران زیادی در سطح کشور می باشد. این گوشت دارای ارزش غذایی بالایی است و در انواع تازه و منجمد شده در کشور وجود دارد. قیمت گوشت گوسفندی تازه در تهران به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، نوع بسته بندی، نحوه خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، میزان و حجم خرید و … بر قیمت گوشت تازه تأثیر گذار می باشند.

قیمت گوشت گوسفندی تازه در تهران

مشخصات گوشت تازه گوسفندی

مشخصات گوشت تازه گوسفندی گوشت تازه گوسفندی دارای چه مشخصاتی است؟ این گوشت دارای رنگی قرمز روشن یا صورتی می باشد. گوشت مرغوب و سالم دارای سطحی سفت می باشد و اثری از لزجی و خیسی در آن مشاهده نمی شود. این گوشت دارای بوی طبیعی بوده و هیچ گونه بوی نامطبوعی ندارد همچنین گوشت تازه عاری از هرگونه خونمردگی و کبودی است و دارای بسته بندی بهداشتی است. بر روی بسته مهر دامپزشکی و مشخصات کامل محصول نظیر تاریخ تولیدو … درج شده است.
گوشت گوسفند از قسمت های مختلفی نظیر گوشت ران، سردست، ماهیچه، راسته، فیله، گردن و … می باشد. هر کدام از این قسمت ها برای تهیه غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد به طور مثال از گوشت ران می توان در خورشت هایی مانند قیمه بادمجان و قورمه سبزی استفاده کرد.
گوشت گوسفند دارای طبعی گرم بوده و بسیار ترد و آبدار است و یکی از گوشت هایی است که پخت بسیار سریعی دارد و هر چه گوسفند جوان تر باشد، گوشت خوشمزه تر و تردتر بوده و سریع تر پخته می شود. گوشت گوسفند دارای خواص فراوانی برای بدن می باشد و به دلیل داشتن آهن فراوان از کم خونی پیشگیری نموده و برای تقویت عضلات و ماهیچه های بدن بسیار سودمند است. این گوشت انرژی بسیار خوبی را به بدن می رساند و در حفظ سلامت پوست و مو تأثیر خوبی دارد.

صادرات بهترین گوشت گوسفندی

صادرات بهترین گوشت گوسفندی صادرات بهترین گوشت گوسفندی توسط شرکت های بازرگانی با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای همسایه نظیر عراق، گرجستان، آذربایجان، افغانستان و حوزه خلیج فارس و … انجام می شود. این گوشت در کشورهای مقصد نیز به دلیل مرغوبیت مشتریان زیادی دارد و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.
صادرات گوشت تازه علاوه بر سود فراوان برای کشورهای صادر کننده برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه داشته و باعث بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای همسایه می گردد. صادرات انواع گوشت گوسفندی در بسته بندی هایی بهداشتی و استاندارد و در اوزان مختلف صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما