صادرکنندگان گوشت فیله شتر

این روز ها مصرف گوشت شتر بسیار زیاد شده است و دلیل آن منفعت بسیار زیاد این نوع گوشت برای بدن است و اغلب سعی می شود که از گوشت فیله شتر به منظور طبخ غذا استفاده گردد.

صادرکنندگان گوشت فیله شترمرغ این نوع گوشت را به صورت کاملاً تازه و با کیفیت در بسته بندی های بهداشتی به کشورهای متقاضی صادر می کنند و توانستند با ارائه گوشت درجه یک سبب جلب رضایت مشتریان گردند.

صادرکنندگان گوشت فیله شتر

منظور از گوشت فیله شتر چیست؟

منظور از گوشت فیله شتر چیست؟ شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که منظور از گوشت فیله شتر چیست و چه قسمت هایی از بدن شتر شامل این گوشت می شود؟

  • گوشت فیله به گوشت قسمتهایی از کمر شتر و همچنین گوشت بخش سینه ای این حیوان است و دلیل نامگذاری آن به صورت فیله این است که آقای بخش بسیار لطیف و نرمی است.
  • از طریق گوشت فیله شتر بدون استخوان است و همین سبب شده که به راحتی بتوان از آن برای طبخ خورشت یا آبگوشت استفاده کرد.
  • از طرفی گوشت فیله شتر تا حدودی چربی کمتری داشته و به این ترتیب افراد دارای کلسترول و چربی بد خون به راحتی می توانند از این قسمت استفاده کنند.
  • این قسمت از گوشت شتر دارای بالاترین میزان آهن بوده و کسانی که دچار کم خونی هستند به راحتی می توانند با استفاده از آن این مشکل را درمان کرده و از خستگی و بیحالی جلوگیری کنند.
  • این نوع فیله جزو گوشت های قرمز می باشد و از طرفی سالم ترین نوع گوشت قرمز نیز به حساب می آید، چرا که در فرایند پرورش شتر از هیچ نوع هورمون و یا مواد اضافی استفاده نشده است.

فروشگاه گوشت فیله شتر

فروشگاه گوشت فیله شتر فروشگاه گوشت فیله شتر از جمله مرکزی است که از طریق آن به راحتی می توان این نوع گوشت را در کیفیت بسیار بالا و به صورت کاملاً تازه در بسته بندی های مناسب تهیه کرد.

به منظور خرید از این فروشگاه گوشت فیله شتر می ‌توان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اقدام کرد و و بسیاری از مشتریان از آنجایی که از شهرهای دیگری هستند، از فروش غیر حضوری استقبال کردند.

فروش معمولا به شکل کیلویی صورت می گیرد اما در مواردی مشتریان با توجه به اینکه این نوع گوشت های ارائه شده دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و همچنین قیمت ارائه شده برای آن ها نیز متناسب است، سعی می کند یا آن ها را به صورت عمده تهیه کنند.

تهیه عمده گوشت فیله از فروشگاه آنلاین ما می تواند باعث شود که خریداران از تخفیف های ویژه این مرکز بهره مند شده و به ازای هر یک کیلوگرم گوشت حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش قیمت وجود خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما