صادرکنندگان ممتاز مغز ران شتر

صادر کنندگان مغز ران شتر ممتاز و باکیفیت را در بسته بندی های کاملا بهداشتی به کشورهای مختلف صادر می کنند. ایران یکی از کشورهای بزرگ منطقه در حوزه پرورش شتر و فرآورده های جانبی آن می باشد. کیفیت بالا، طعم و مزه بسیار خوب و قیمت مناسب سبب رونق گرفتن بیش از پیش صادرات این گوشت شده است.

در حال حاضر صادر کنندگان ایرانی انواع ران شتر را به صورت عمده به کشورهای متقاضی ارسال می کنند. فروش عمده استقبال خوب خریداران خارجی را به دنبال داشته است و همین امر سبب گردیده تا صادرات در این حوزه در سال های اخیر قوت بیشتری بگیرد.

صادرکنندگان ممتاز مغز ران شتر

روش تشخیص مغز ران شتر

روش تشخیص مغز ران شتر

یکی از قسمت های گوشت شتر که بیشتر توسط مصرف کنندگان گوشت این حیوان خریداری می شود، ران آن است. ران شتر در واقع همان قسمت ماهیچه در گوشت دیگر حیوانات است که به دلیل طعم و مزه مطلوبی که دارد بسیار پرفروش است.

برای آنکه در زمان خرید به راحتی بتوانید گوشت ران شتر را از دیگر گوشت ها تشخیص دهید به نکاتی که در ادامه بیان می شود، توجه داشته باشید.

حتما در زمان خرید دقت داشته باشید که گوشت ران شتر نباید چسبنده و حالت لزج مانند داشته باشد. گوشت تازه ران شتر هیچ بوی خاصی ندارد و لذا اگر در زمان خرید احساس کردید گوشت بو می دهد ممکنست فاسد شده باشد.

همچنین گوشت تازه شتر رنگی صورتی روشن دارد و اگر کاملا تازه باشد نباید خشک و دارای چروک باشد. در غیر این صورت از زمان ذبح حیوان و عرضه گوشت آن زمان زیادی گذشته است.

خرید عمده مغز ران 600 گرمی

خرید عمده مغز ران 600 گرمی

با خرید عمده مغز ران 600 گرمی هم هزینه کمتری پرداخت می کنید و هم نیازتان را در زمانی کوتاه تر و با سرعت بیشتری تامین می کنید. امروزه امکان خرید ران شتر علاوه بر روش حضوری به صورت غیرحضوری هم امکانپذیر بوده و شما می توانید به صورت اینترنتی هم آن را سفارش دهید.

ما به عنوان عرضه کننده عمده انواع بسته بندی ران شتر را به صورت مستقیم به خریداران محترم در سراسر کشور عرضه می کنیم. فروش از طریق سایت بوده و شما می توانید بسته های مغز ران 1800 کیلوگرمی، 1000 و 6000 گرمی را بسته به نیاز خودتان انتخاب و سفارش دهید.

ثبت سفارش از طریق سایت قابل انجام بوده و شما می توانید به اندازه نیاز خودتان خریدی آسان و به صرفه داشته باشید. قیمت ران شتر عرضه شده به دلیل فروش بدون واسطه کمتر از قیمت فروشندگان در بازار بوده و لذا با خرید آنلاین هزینه پایین تری هم پرداخت خواهید کرد. ضمن آنکه محدودیت زمانی برای مراجعه و خرید آنلاین ندارید.

3

  1. سلام من سفارش دادم برای مغازم به صورت کلی عالی بود کیفیتش به شما هم پیشنهاد میکنم اگه میخواین تهیه کنید از این سایت خرید کنید

  2. سلام، وقت بخیر، سایتتون خیلی جامع و خوبه قصد خرید دارم اگر امکانش هست کاتالوگ ولیست قیمت ها رو برام بفرستین.

    • سلام دوست عزیز
      برای دریافت کاتالوگ محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت باشما ارتباط برقرار خواهند کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما