تولید کننده انواع گوشت فیله گاو

همانطور که می‌دانید، یکی از مهم ترین منابع غذایی ما، جهت تامین پروتئین مورد نیاز بدن، گوشت گاو می‌باشد. البته خود گوشت گاو از قسمت های مختلفی تشکیل شده که یکی از با ارزش ترین قسمت های آن، فیله است.

 

این مجموعه یکی از تولید کنندگان انواع گوشت فیله گاو در کشور می‌باشد. جهت آشنایی هرچه بیشتر با ما همراه باشید.

 

تولید کننده انواع گوشت فیله گاو

گوشت فیله گاو چه مشخصاتی دارد؟

شاید تا به حال غذایی به نام استیک را امتحان کرده باشید. به هر حال، باید بدانید که استیک بسیار خوشمزه است. این غذای لذیذ با استفاده از گوشت فیله گاو، تهیه می‌شود. در ادامه، مطالب مختصری درباره گوشت فیله گاو ارائه شده است.

 

اگر به قسمت های مختلف بدن گاو نگاهی بیندازید، خواهید دید که در قسمت کمر گاو، دقیقا در زیر دنده ها و کنار ستون فقرات، عضله ای وجود دارد که به آن فیله می‌گویند. عضله فیله گاو، شبیه به یک مستطیل دراز و کشیده است. این مستطیل در اصل تکه ای گوشت سرخ رنگ است که با یک پوست نقره ای رنگ پوشیده شده است. این گوشت، از قسمت های مختلفی تشکیل شده که عبارتند از: قسمت ابتدایی، قسمت میانی، قسمت انتهایی، زنجیره، پوست نقره ای و …

 

قسمت ابتدایی آن که نازک تر است، در زیر دنده ها قرار می‌گیرد. قسمت میانی ضخامت بیشتری دارد و البته مهم ترین و با ارزش ترین قسمت فیله گاو است. فیله، هنگامی که در بدن گاو قرار دارد، کار بسیار کمی انجام می‌دهد. بنابراین نرم ترین قسمت گوشت گاو است.

 

گوشت فیله علاوه بر اینکه بسیار لطیف است، چربی کمی نیز دارد. همچنین ارزش تغذیه ای گوشت فیله بسیار زیاد است چرا که سرشار از پروتئین می‌باشد. هر یک از قسمت های فیله، جهت پخت غذاهای به خصوصی، مناسب هستند. به عنوان مثال: از قسمت میانی معمولا برای تهیه استیک، و از سایر قسمت ها برای پخت کباب، خورشت و … استفاده می‌شود.

 

گوشت فیله گاو چه مشخصاتی دارد؟

پخش مستقیم گوشت فیله گاو

همانطور که گفته شد، این سایت راهی برای ارتباط مستقیم با تولید کننده انواع گوشت گاو، به خصوص فیله گاو می‌باشد. این مجموعه علاوه بر تولید، اقدام به پخش مستقیم گوشت فیله گاو نیز نموده است. لذا همه مشتریانی که قصد خرید انواع گوشت به صورت عمده را دارند، می‌توانند محصول مورد نظر خود را از طریق همین سایت سفارش دهند.

 

گوشت فیله به دلیل کیفیت بالایی که دارد، گرانتر از سایر قسمت ها می‌باشد. البته قیمت فروش فیله گاو در این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم، به قیمت کشتارگاه محاسبه می‌شود. کافی است تماس بگیرید، تا از مرغوبیت، تازگی و همچنین قیمت های ارزان این فروشگاه، مطمئن شوید.

 

پخش مستقیم گوشت فیله گاو

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما