بازار فروش گوشت راسته گاو باکیفیت

گوشت گاو یکی از بهترین گوشت ها برای آشپزی می باشد. گوشت گاو بخش های مختلفی دارد که هرکدام طعم و مزه های مختلف خود را دارد.برای مثال گوشت گردن گاو که از لذیذترین قسمتهای بدن گاو می باشد. یکی دیگر از لذیذترین قسمت های گوشت گاو گوشت راسته گاو می باشد.گوشت راستهبه گوشت دوطرف ستون فقرات گفته می شود که بسیار لذیذ و پر طرفدار می باشد.از گوشت راسته برای پخت و پز در غذاهایی مانند دنده شیشلیک و بسیاری از غذاهای لذیذ دیگر استفاده می شود این قسمت لذیذ از بدن گاو به راحتی قابل هضم می باشد به همین دلیل در تمام کشورها از این قسمت گاو استقبال زیادی می شود مخصوصاً در کشورهای ترکیه، ایران ،ایتالیاو آلمان.گوشت راسته به دلیل نرم و نازک بودن و پر چرب بودن آن بسیار خوشمزه می باشد و در کشور خودمان در غذاهایی مانند آبگوشت باقالا پلو با گوشت از گوشت راسته استفاده می شود.

بازار فروش گوشت راسته گاو باکیفیت

عومل موثر بر کیفیت گوشت راسته گاو

عومل موثر بر کیفیت گوشت راسته گاو عوامل زیادی بر کیفیت گوشت تاثیر می گذارد. عاملی که همه ما با آن آشنا هستیم سن گاو می باشد. یعنی هر چه پایین تر باشد کیفیت گوش بالاتر بوده و گوشت مرغوب تر است. عوامل دیگری نیز بر کیفیت گوشت گاو تاثیر می گذارند مانند رنگ گوشت که هرچه قرمز تر باشد بهتر است. عامل دیگر خونابه گوشت است که هر چه خونابه بیشتر باشدگوشت گاو مرغوب تر است از عوامل دیگر می توان به طعم گوشت اشاره کرد که هر چه گوشت ترد تر و چقدر باشد گوش از کیفیت بالاتری برخوردار است این عوامل در گوشت راسته گاو هم به همین شکل است.عامل دیگر بوی گوشت که هر چه بوی زهم گوشت بیشتر باشد کیفیت کمتری دارد و از مرغوبیت کمتری برخوردار است.معمولاً گاو های ۲ تا ۵ ساله گوشت های مرغوب تر و چرب تر و لزیزتری دارند.هرچه سن گاو بالاتر برود و گاو مسن تر بشود کیفیت آن پایین تر می آید از مرغوبیت کمتری برخوردار می شود.

قیمت خرید گوشت راسته گاو باکیفیت

قیمت خرید گوشت راسته گاو باکیفیت گوشت گاو در بازار به دو صورت پاک شده و پاک نشده به فروش می‌رسد که قیمت هر کدام متفاوت است برای مثال قیمت گوشت پاک شده در بازارهای مختلف از ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان متغیر است که هر کدام از قسمتهای گوشت گاو به قسمتهای مختلف دارد. گوشت پاک نشده گاو کمی ارزان تر است ولی تفاوت چندانی با گوشت پاک شده گاو را ندارد. یکی از بهترین قسمت های گوشت گاو که راسته گاو است در بازارهای مختلف به فروش می رسد که قیمت راسته گاو پاک شده ۱۴ هزار تا ۱۴۵۰۰ تومان متغیر است.برای خرید گوشت میتوان به سایت های فروش گوشت گوسفند و گوساله و گاو و همچنین به بازارهای بزرگ در شهرها و استانهای خود مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما