پخش گوشت گوسفندی عمده

گوشت گوسفند دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است و طیف گسترده ای از مواد مغذی مفید ، از جمله پروتئین ، چربی های سالم ، ویتامین ها و مواد معدنی را فراهم می کند. چربی این گوشت عمدتا از مقدار مساوی چربی های اشباع و اشباع نشده حاصل می شود و اسید اولئیک رایج ترین اسیدهای چرب است. در مقایسه با گوشت های دیگر ، گوشت گوسفندی محتوای امگا 3 بسیار بیشتری دارد. شرکت ما در زمینه پخش گوشت گوسفندی عمده فعالیت دارد و این محصول را با قیمت روز به بازار توزیع می کنیم.

پخش گوشت گوسفندی عمده

فواید گوشت گوسفندی برای بدن

فواید گوشت گوسفندی برای بدن یکی از بزرگترین مزایای گوشت گوسفندی محتوای پروتئین آن است که از نظر پروتئین بسیار غنی است. گوشت گوسفند حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری است ، بنابراین می توانیم آن را به عنوان یک پروتئین “کامل” طبقه بندی کنیم. این کامل بودن به این معنی است که بدن ما می تواند از پروتئین این گوشت با کارآیی بیشتری نسبت به پروتئین های “از دست رفته” در غذاهای گیاهی استفاده کند.

پروتئین برای سلامتی ما بسیار مهم است و باعث افزایش توده عضلانی بدون چربی ، رشد و ترمیم سلول ها ، احساس سیری و در نهایت رفاه می شود. در حالی که برخی از افراد دوست دارند در مورد تعداد كالری مواد غذایی قضاوت كنند ، اما باید به شما بگوییم كه خواص سلامتی نسبی یك ماده غذایی كم كالری است و بهترین سنجش خصوصیات سلامتی یك ماده غذایی چگالی مواد مغذی آن است.

گوشت گوسفند حاوی مقادیر زیادی چربی سالم ، غلظت بالای پروتئین و قابلیت هضم بالا ، از جمله امگا 3 و مقادیر زیاد اسید اولئیک ، مقادیر قابل توجهی ویتامین و مواد معدنی ، به ویژه ویتامین های گروه B ، روی ، آهن ، سلنیوم و طیف وسیعی از مواد مفید است. ترکیبات کراتین ، گلوتاتیون ، اسید لینولئیک ، کارنوزین و تورین. بسیاری از غذاهای مختلف حاوی آهن هستند ، اما با تغییر قابلیت هضم پروتئین ، آهن به همان روش تولید نمی شود و آهن هیم در هنگام هضم و جذب در درجه اول قرار دارد.

در واقع ، ما می توانیم حدود 15-35٪ آهن (موجود در غذاهای حیوانی) را جذب کنیم ، اما این جذب برای منابع آهن غیر هم (10) به 10-15٪ کاهش می یابد. گلوتاتیون به عنوان “آنتی اکسیدان اصلی” شناخته می شود زیرا نقش مهمی در محافظت از سلامتی و سیستم های دفاعی آنتی اکسیدانی داخلی ما ایفا می کند. بدن ما ترکیب گلوتاتیون را از طریق اسیدهای آمینه سیستئین ، اسید گلوتامیک و گلیسین تولید می کند.

با این حال ، تحقیقات نشان می دهد که مصرف منابع خارجی مانند غذا ممکن است مزایای بیشتری داشته باشد. گوشت گوسفند حاوی گلوتاتیون و سه آمینو اسید است که بدن ما برای سنتز گلوتاتیون نیاز دارد. چربی های خوب بخشی اساسی در رژیم غذایی سالم انسان است.

در گوشت گوسفند دو اسید چرب خاص وجود دارد که برای سلامتی مهم هستند: امگا 3: گوشت حیوانات مرتع شده حاوی مقادیر مشابهی از اسیدهای چرب امگا 3 ضد التهاب است. اسید اولئیک: این اسید چرب اشباع نشده یکی از مهمترین روغنها است و معمولاً به روغن روغن زیتون معروف است. تحقیقات به طور مداوم اسید اولئیک را به کاهش سطح التهاب و نشانگرهای سلامت بهتر مرتبط می کند.

عرضه کننده گوشت گوسفندی عمده

عرضه کننده گوشت گوسفندی عمده شرکت ما عرضه کننده گوشت گوسفندی عمده با قیمت مقرون به صرفه می باشد و این محصول را با بسته بندی بهداشتی زیر نظر وزارت بهداشت به بازار پخش می گردد و مشتریان می توانند برای خرید به سایت رسمی ما مراجعه کنند. از طرفی مجموعه ما این محصول را هم به کشورهای دیگر صادر می کند که کیفیت بالایی داشته و توانسته فروش خوبی را رقم بزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما