پخش گوشت راسته گوسفندی

در مرکز پخش گوشت راسته گوسفندی این خوراکی ها از کیفیت  بالایی برخوردار می باشد که با قیمت مناسبی به فروش می رسند. با توجه به این که عمده فروشی گوشت گوسفندی محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کشتارگاه خریداری می نماید قیمت آن ها را کاهش داده تا مشتریان بیش تری را جذب خرید این محصول کند.

پخش گوشت راسته گوسفندی

خواص گوشت راسته گوسفندی

خواص گوشت راسته گوسفندی گوشت راسته گوسفندی منبع غنی از آهن، ویتامین ب و سلنیوم می باشد. سلنیوم یک ماده معدنی است که می تواند از بروز سکته های قلبی در بدن جلوگیری نماید. گوشت گوسفند دارای مقدار زیادی اسید لینولئیک می باشد که این ماده می‌تواند موجب پیشگیری از بروز انواع تومور ها در بدن گردد. این محصول یکی از پر انرژی ترین خوراکی هایی است که  هر ۱۰۰ گرم آن ۲۶۰ کالری دارد. این محصول به تنهایی برای افرادی که در رژیم لاغری به سر می برد می تواند به عنوان یک وعده کامل محسوب شود. همچنین لازم است عنوان شود این محصول به دلیل دارا بودن حجم بالای کلسیم برای کودکان در حال رشد بسیار توصیه می گردد.

 کیفیت راسته گوسفندی با توجه به میزان چربی بر روی آن بررسی می‌ شوند. معمولاً گوشت هایی که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند دارای رنگ صورتی و و همچنین چربی بیش تری بر روی خود می باشند. گوشت راسته گوسفندی جزء قسمت هایی از گوشت این دام بوده که دارای بافتی نرم بوده و بسیار سریع پخته می شود.

به دلیل حجم بالای تولید این محصول سالانه مقدار زیادی از آن به کشورهای دیگر صادر می‌شود و موجب سودآوری بالایی برای کشور می گردد.

قیمت عمده گوشت راسته گوسفندی

قیمت عمده گوشت راسته گوسفندی قیمت خرید عمده گوشت راسته گوسفندی در این مرکز بسیار مناسب‌ تر از دیگر مراکز فروش گوشت گوسفندی می باشد. گوشت های این مرکز دارای تاییدیه وزارت بهداشت بوده که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این مرکز فروش گوشت گوسفند را هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت کلی به مشتریان عرضه می کند، البته باید عنوان کرد که قیمت این محصولات بسیار مناسب‌ تر از نوع  بسته بندی شده آن است.

 قیمت گوشت با توجه به مقدار کشتار این دام در یک ماه تعیین می‌گردد، اما به طور کلی این مرکز محصولات خود را طبق نرخ اتحادیه به فروش می‌ رساند و همین موجب فروش بیش تر این محصولات شده است. فروشندگان این مرکز با توجه به قدرت خرید مردم قیمت انواع گوشت در این مرکز را کاهش داده اند تا بتوانند از فروش بالای این محصول سود بیشتری را کسب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما