قیمت گوشت منجمد گوسفندی وارداتی

گوشت قرمز شامل گوشت گوسفند، گوساله، بز و … می باشد که به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا در کشور ما مصرف زیادی دارد. یکی از پر طرفدارترین انواع آن گوشت گوسفند است. این گوشت به صورت تازه و منجمد شده تولید و عرضه می شود. قیمت گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد و مواردی از جمله کیفیت و نوع آن، نوسانات نرخ ارز، روش خرید و فروش و … بر قیمت مؤثر هستند.

قیمت گوشت منجمد گوسفندی وارداتی

دانستنی های مفید درباره گوشت منجمد

دانستنی های مفید درباره گوشت منجمد گوشت های منجمد امروزه به صورت بسته بندی های مختلف و در انواع داخلی و وارداتی در کشور مشاهده می شود. این گوشت ها اگر به صورت بهداشتی فریز و بسته بندی شده باشند، خواص خود را حفظ می کنند. در هنگام خرید باید به نوع و کیفیت بسته بندی، داشتن مهر دامپزشکی و مجوز بهداشت، رنگ و ظاهر گوشت، شرکت تولید کننده دقت زیادی نموده و اغلب برندهای معتبر محصولی با ضمانت کیفیت ارائه می کنند تا مشتری با اطمینان خاطر آن را تهیه نماید.
گوشت منجمد گوسفند دارای قسمت های مختلفی از جمله ران، ماهیچه، سردست، راسته با استخوان و … می باشد. گوشت گوسفند جوان مرغوب دارای رنگی قرمز کم رنگ و متمایل به صورتی بوده و چربی سفیدی دارد همچنین بسیار ترد و آبدار بوده و پخت سریعی دارد.
هر کدام از قسمت های گوشت گوسفند برای غذاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال از گوشت ران می توان در تهیه خورشت هایی مانند: خورشت بادمجان، قورمه سبزی و … بهره برد. گوشت سردست نیز یکی از لذیذترین قسمت های گوشت گوسفند بوده و در تهبه انواع خوراک های خوشمزه می توان از آن استفاده کرد. گوشت گوسفند سرشار از پروتئین، آهن، کلسیم، فسفر و انواع ویتامین می باشد. این محصول از کم خونی پیشگیری می کند و برای تقویت عضلات و ماهیچه ها به دلیل داشتن پروتئین بالا بسیار سودمند است. این محصول انرژی خوبی به بدن می رساند و در حفظ سلامت پوست نیز مؤثر می باشد.

توزیع گوشت منجمد گوسفندی

توزیع گوشت منجمد گوسفندی توزیع گوشت منجمد گوسفدی با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب توسط این سایت انجام می شود. برای اطلاعات دقیق در مورد نحوه سفارش و ارسال کالا با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید. در حال حاضر انواع گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از کشورهای مختلف با تضمین کیفیت و بسته بندی استاندارد وارد کشور می شود که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مطلوب مشتریان استقبال خوبی از خرید این محصول نشان می دهند و بسیاری از رستوران ها و هتل ها از خریداران عمده گوشت منجمد می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما