فروش گوشت سر دست گوسفندی تازه

فروش گوشت سر دست گوسفندی از طریق مراکز فروش این محصول در کشور با قیمت مناسب و از نوع با کیفیت و کشتار روز انجام می شود. این نوع گوشت دارای قیمت های بسیار مناسبی در سراسر کشور می باشد و همواره برای تهیه بهترین و تازه ترین گوشت می توانیم از طریق وب سایت های مراکز فروش گوشت گوسفندی اقدام نماییم و گوشت سر دست گوسفندی تازه را در بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنیم.

فروش گوشت سر دست گوسفندی تازه

گوشت سر دست گوسفندی بهتر است یا ران

گوشت سر دست گوسفندی بهتر است یا ران گوشت گوسفند دارای طعم لذیذی بوده و چربی بسیار بالایی نیز دارد. گوشت گوسفند طبعی گرم دارد و از قسمت های گوناگونی نیز تشکیل شده است. گوشت ران بسیار خوش طعم می باشد و قابلیت هضم بسیار خوبی نیز دارد و به خاطر تردی و لذیذی این نوع گوشت از آن بیشتر در تهیه انواع کباب حسینی استفاده می کنند.

گوشت سردست، پهن بوده و در بالای دست گوسفند قرار دارد. این نوع گوشت شامل انواع ماهیچه های شانه گوسفند است و تقریبا 29 درصد از وزن لاشه را نیز شامل می شود.

سردست گوسفندی به دلیل این که استخوان کمی دارد از آن برای تهیه کباب و انواع خورشت ها استفاده می شود. گوشت ران دارای چربی بیشتر می باشد و دارای حجم و وزن بیشتری نسبت به گوشت سردست است.

ران گوسفند از سردست قیمت بیشتری دارد و به دلیل خوش طعم و خوش خوراک بودن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. وزن معمول ران بین 3 تا 5 کیلو گرم است. چربی گوشت سر دست گوسفندی نسبت به بقیه قسمت های گوسفند کمتر می باشد و وزن متوسط و معمولی آن نیز بین 2 تا 3 کیلو گرم می باشد.

با توجه به موارد بالا می توانیم این طور نتیجه بگیریم که گوشت سر دست به دلیل چربی کمتر و طعم بهتر از طرفداران بسیار زیادی نیز در کشور برخوردار می باشد و دارای برتری و مزیت های ویژه ای نسبت به ران می باشد.

صادرات گوشت سر دست گوسفندی

صادرات گوشت سر دست گوسفندی صادرات سر دست گوسفندی به کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن از سوی مراکز پخش صادراتی انجام می شود. با توجه به عالی بودن کیفیت این نوع گوشت، طرفداران بسیار زیادی نیز در کشور های همسایه دارد و هر ساله به این کشور ها صادرات گوشت سر دست گوسفندی انجام می شود.

این مرکز از فروشندگان عمده و معتبر گوشت سر دست گوسفندی در کیفیت ها و قیمت های بسیار مناسب و خوب می باشد که این محصول را به صورت مستقیم و اینترنتی و همچنین با حذف واسطه ها به فروش می رساند که به همین دلیل دارای مشتریان بسیار زیادی از سراسر کشور می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما