صادر کننده عمده گوشت ران گوسفندی

امروزه شرکت‌ صادر کننده گوشت ران گوسفندی این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد به کشورهای همسایه نظیر عراق، حوزه خلیج فارس، ترکیه و افغانستان و…. صادر می کند که به دلیل کیفیت عالی در آنجا نیز بسیار پرفروش است. صادرات انواع گوشت علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های بازرگانی باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است.

صادر کننده عمده گوشت ران گوسفندی

بررسی مواد مغذی در گوشت ران گوسفندی

بررسی مواد مغذی در گوشت ران گوسفندی گوشت ران گوسفندی سرشار از پروتئین، ویتامین‌ های گروه بی، فولات، ویتامین کا و ای، آهن، پتاسیم، روی، مس، منیزیم، سدیم، کلسیم، سلنیوم، فسفر و … می باشد که با توجه به مغذی بودن مصرف آن در تقویت و سلامت بدن بسیار مؤثر است. مصرف‌ این گوشت باعث تقویت عضلات و ماهیچه ها می شود و در برطرف‌ کردن کم خونی مؤثر است و با توجه به دارا بودن ویتامین بی در تقویت سیستم عصبی مؤثر بوده و سیستم ایمنی بدن را در برابر انواع بیماری های ویروسی و عفونی تقویت می‌کند.

گوشت گوسفند انرژی خوبی به بدن می رساند و از ضعف و بی حالی پیشگیری می کند. از خواص دیگر گوشت گوسفند می توان به سلامت پوست و مو، جلوگیری از آلزایمر، تقویت بینایی، پیشگیری از خشکی پوست، افزایش سوخت و ساز، برطرف کردن استرس و افسردگی، بهبود مشکلات کلیوی، بهبود عملکرد مغز و ….. اشاره کرد که با توجه به طعم عالی و خواص فراوان دارای طرفداران زیادی است.

مرکز تولید گوشت ران گوسفندی

مرکز تولید گوشت ران گوسفندی این روزها مرکز تولید گوشت ران گوسفندی این محصول را با استفاده تازه ترین گوشت تولید می کند و آن را در بسته بندی مناسب‌ و بهداشتی ارائه می نماید. شرکت های تولیدی معتبر ابتدا گوشت را به خوبی تمیز کرده و پس از آماده شدن وارد قسمت بسته بندی می شود و تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، مهر دامپزشکی، وزن محصول و …. بر روی بسته درج می شود تا مشتری با اطمینان کامل اقدام به خرید نماید. برخی از برندهای تولیدی معتبر گوشت قرمز علاوه بر عرضه انواع گوشت در بازارهای داخلی آن را به بسیاری از کشورهای اطراف صادر می ‌کنند.

امروزه بازار خرید و فروش انواع گوشت گوسفند به دلیل ارزش غذایی بالا بسیار پررونق‌ می باشد و دارای مشتریان بسیاری‌ است. یکی از معتبرترین مراکز خرید انواع گوشت قرمز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها مشاوره لازم را برای خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما