صادرات عمده گوشت سر سینه گوساله

امداد و نیاکان ما نیز از دیر باز تاکنون از گوشت حیوان های اهلی و حلال برای تغذیه و رساندن مواد مورد نیازی که در آن ها وجود دارد برای خورد و خوراک استفاده می کردند که از این بین گوشت سر سینه گوساله و گوسفندی و نیز گوشت مغز و ران از جمله قسمت های محبوب گوشت این حیوانات است. گوشت قرمز سرشار از مواد مغذی و معدنی مانند آهن، انواع ویتامین ها و پروتئین هاست که باعث افزایش انرژی و تضمین سلامت جسم و تن می شود و نیاز است که در هفته 2 الی 4 مرتبه از آن ها در پخت غذاها استفاده شود.

صادرات عمده گوشت سر سینه گوساله

راهنمای خرید گوشت سر سینه گوساله

راهنمای خرید گوشت سر سینه گوساله

در هنگام خرید محصولات غذایی به ویژه گوشت، مرغ و ماهی توجه داشته باشید که از قصابی ها و پروتئین فروشی هایی که دارای مجوز وزارت بهداشت هستند خرید خود را انجام دهید و نیز اینکه فروشگاه مطمئن و فروشنده نیز معتبر باشد. از فروشنده بخواهید گوشت های تازه و کشتار روز را در اختیار شما قرار دهد. مهم ترین نکاتی که در خرید گوشت می توانید به آن ها توجه کنید این است که گوشت تازه باشد یعنی رنگ آن روشن باشد و تیره و کدر نباشد. گوشت تازه کاملأ قابل تشخیص با گوشت مانده است. گوشت تازه کاملا قرمز، روشن و شفاف است و رگه های چربی آن به خوبی قابل مشاهده و سفید و تمیز است. به بوی گوشت نیز توجه داشته باشید که باید عاری از هرگونه بوی بدی باشد. هر گوشتی که دارای حتی اندکی بو باشد فاسد است و باید از خرید و مصرف آن اجتناب کنید.

بهتر است گوشت سر سینه گاوی را برای پخت انواع آبگوشت و خورشت ها خریداری کنید اما باید بدانید گوشت گاو و گوساله دارای طبعی سرد هستند و بهتر است آن ها را ظرف مدت کوتاهی مصرف کنید. اما گوشت سر سینه گوسفندی یا ران و مغز گوسفندی دارای طبعی گرم است که غذا را نیز بسیار لذیذ و خوشمزه می کند و برای بدن بسیار مفید هستند. اگر فروشگاهی مطمئن برای خرید گوشت های گوساله یا گوسفندی در محیط اطرافتان سراغ ندارید می توانید آن ها را از فروشگاه های بزرگ و مطمئن و از برند های نامی خریداری کنید.

مرکز توزیع گوشت سر سینه گاوی

مرکز توزیع گوشت سر سینه گاوی

دام گوشت به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز عرضه و توزیع گوشت سر سینه گاوی سال هاست که در ایران در حال فعالیت است. محصولات تولیدی این مجموعه به صورت کشتار روز و ذبح دام طبق قوانین شرعی اسلامی انجام می شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست. بسته بندی این محصولات در شرایطی کاملأ بهداشتی و توسط نیروهای انسانی مجرب در بسته بندی های مختلف طبق نیاز مصرف کننده انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

2

  1. سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من یاد داد که محصولم را می توانم در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم.

  2. با توجه به خریدی که داشتم باید بگم که این سایت محصولات خوبی رو باقیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میکنه. پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما