سفارش گوشت ران بره

یکی از مواد غذایی پر مصرف در بین ما ایرانی ها گوشت است که به خاطر داشتن انواع مواد مغذی و آهن فراوانی که بدن به آن احتیاج دارد باید در سبد غذایی جای بگیرد امروزه برندها و تولیدی های معتبر و معروفی هستند که با سفارش گوشت ران بره توسط متقاضیان، این محصول را با کیفیتی بی نظیر و قیمتی مناسب در اختیار آنها قرار می‌دهند، و استقبال خوبی از محصولاتشان در بازار شده است.

سفارش گوشت ران بره

مشخصات گوشت ران بره چیست؟

مشخصات گوشت ران بره چیست؟ استفاده از گوشت بره بخصوص ران بره بسیار پر رونق بوده و می‌توان گفت که جزء گوشت های پرفروش در بین خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود که به دلیل داشتن مواد مغذی و آهن فراوانی که دارد برای رشد مو بدن به خصوص برای کودکان بسیار مفید بوده و باید در سبد غذایی جای بگیرد گوشت ران بره در هنگام خرید دارای مشخصات زیر است.

رنگ گوشت: رنگ گوشت باید رنگ طبیعی گوشت دام و به رنگ قرمز روشن بوده و نباید تیره باشد. تغییر رنگ قرمز به سبز، قهوه ای ، خاکستری و سیاهی دال بر فساد گوشت است.

کیفیت گوشت: سطح خارجی گوشت نباید مرطوب یا خیس باشد و لایه لزج و چسبناک روی گوشت نشانه فساد گوشت است و همچنین گوشت نباید خشک و چروکیده باشد گوشت باید سفت و قوام خود را داشته باشد.

بوی گوشت: هیچ گونه بوی غیر طبیعی ترشیدگی یا بوی تعفن یا بو دار نباید از آن به مشام برسد و وجود بوی غیر طبیعی در محل اتصال گوشت به استخوان نشانه فساد عمقی است.

مهر استاندارد: باید کاملا بهداشتی تهیه شده و دارای مهر بهداشتی دامپزشکی بوده و از کشتارگاههای مورد تایید دامپزشکی تهیه شود و از خرید گوشت قرمز بدون مهر و برچسب دامپزشکی به جد خودداری نمائید.

پخش انواع گوشت ران بره

پخش انواع گوشت ران بره مجموعه ما توانسته است با پخش انواع گوشت بره در بازارهای مختلف جزء پرفروش ترین برند های پرفروش در سراسر ایران محسوب شده و با توجه به توان تولیدی بسیار بالایی که دارد، علاوه بر پوشش بازار داخلی در زمینه صادرات این محصول به صورت ویژه نیز جزء فعالان حوزه صادرات محسوب می‌شود. گوشت بره به دلیل لذیذ بودن و همچنین استفاده های فراوانی که در انواع غذاها از آن می‌شود دارای متقاضیان زیادی می باشد.

شرکت ما توانسته است، با تهیه این محصول در تناژهای بالا و رعایت استانداردهای لازم و استفاده از کادری مجرب و بسته بندی استاندارد و عالی برای انواع گوشت بخصوص گوشت ران بره بتوانند متقاضیان فراوانی را به خود جذب کند. بسیاری از تولیدات ما دارای کیفیتی بی نظیر و قیمت بسیار منصفانه نسبت به سایر برندهای موجود در بازار است. ما انواع مختلف گوشت، بخصوص گوشت ران بره را در اختیار متقاضیان دریافت این محصول در تناژهای بالا قرار می‌دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما