توزیع مستقیم گوشت ماهیچه بره

گوشت گوسفند یا گوشت ماهیچه بره به گوشتی گفته می شود که از گوسفند اهلی بدست می آید. گوشت گوسفند استخوان‌دار است و چربی آن نسبت به چربی گوشت گاو بسیارکم و میتوان گفت ده به یک است. چون طبع گوشت گوساله و گاو سردتر از طبع گوشت گوسفند است بنابرلین بسیاری از افراد تمایل بیشتری به خوردن گوشت گوسفند دارند.

توزیع مستقیم گوشت ماهیچه بره

آموزش پخت گوشت ماهیچه بره

آموزش پخت گوشت ماهیچه بره اکثریت، ماهیچه بره را با باقالی پلو و شوید تازه سرو می نمایند.دررابطه با افزودنی های غذایی هنگام پخت،تفاوت ذائقه وجوددارد.گوشت ماهیچه بره می توان گفت یکی از بهترین ومفیدترین قسمت های گوشت گوسفند می باشد. این قسمت به دلیل داشتن چربی در عضلات، بسیار لعاب دار می باشد و همین آن را بسیار لذیذ و خوش طعم کرده است.خرید گوشت ماهیچه بره یک انتخاب خوب برای استفاده در خورشت های بامیه، چلو ماهیچه ،آلو و باقالی پلو باماهیچه و مهم تر از همه درست کردن کرفس ماهیچه است.

طرز پخت ماهیچه بره:

ابتدا پیاز را نگینی خوردکرده در کره و روغن سرخ میکنیم.کمی زردچوبه و آویشن به آن اضافه میکنیم پس از طلایی رنگ شدن پیاز،ماهیچه راکه ازقبل با تکه چوب دارچین کمی آب پز (جهت گرفتن خون و کف اضافی آن بمدت ده دقیقه آب پزمیکنیم)کرده ایم.روی پیازها میریزیم و اجازه میدهم کمی تفت شود.سپس محتویات دیگر،از جمله کرفس و هویج و سیر خورد شده را به آن اضافه میکنیم.درپوش قابلمه را می گذاریم و اجازه می دهیم روی شعله ی ملایم به مدت یک ساعت و چهل دقیقه بپزد.در این مدت نیازی به اضافه کردن آب نیست.ماهیچه خود به خود آب می اندازد.پس از این مدت،درب قابلمه را برمیداریم نمک و زعفران دم کرده و دیگر ادویه جات دلخواه از جمله فلفل را به همراه آب جوشیده ی مشخصی به خورشت اضافه میکنیم.

وقتی‌ ماهیچه‌ها در مرحلهٔ جدا شدن از استخوان بودند، آمادهٔ سرو میباشند. در آخر، برگ بو‌ها را دور بیندازید و سرو کنید.

مرکز خرید گوشت ماهیچه بره

مرکز خرید گوشت ماهیچه بره توزیع گوشت ماهیچه بره ازسوی مراکز تولیدبابرترین بسته بندی بهداشتی ارائه میشود.درحال حاضر، مصرف کنندگان گوشت ماهیچه بره رامیتوانند آن رابا وزنهای مختلف وقیمت مناسب از محل‌های توزیع این گوشت خریداری کنند.گوشت بره را می‌توان از رنگ روشن صورتی‌اش تشخیص داد. این گوشت کم‌چرب است، زود می‌پزد و طعم بسیار خوبی دارد و معمولا از اوایل اسفند تا اوایل تیرماه به همراه مهرتاییدبهداشتی به راحتی در بازار خریداری می‌شود. در رابطه با خرید آن نکته ای وجود داردبهترین راه خرید گوشت ماهیچه بره،همان قصابی‌ها هستند که جلوی چشم خریداران اقدام به تمیز کردن و کشیدن گوشت می‌کنند با این حال اگر افراد به هر دلیلی مجبور هستند گوشت یخ‌زده بخرند، بهتر است اجازه دهند یخ آن باز شود، بعد آن را قطعه قطعه کرده و داخل فریزر بگذارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما