آخرین قیمت گوشت تازه گاو

امروزه محصولات و مواد غذایی گوشتی نقش پر رنگی را در سبد غذایی خانوار ایفا کرده و به دلیل نیاز بدن انسان به مواد غذایی موجود در فراورده های گوشتی، حذف این مورد از سبد غذایی خانوار عملا غیر ممکن است. قیمت گوشت تازه گاو عموما بر اساس قیمت خوراک و نهاده های دامی تعیین شده و دارای نوساناتی می باشد به همین دلیل قیمت گوشت گاو دارای عدد ثابتی نبوده و در طول هفته و روز متغیر است.
آخرین قیمت گوشت تازه گاو

5 راه تشخیص گوشت تازه گاو

5 راه تشخیص گوشت تازه گاو مهمترین مساله در هنگام خرید گوشت گاو، سالم بودن و تازه بودن آن است که اهمیت زیادی برای مشتریان دارد. راه های متعددی برای تشخیص سالم بودن و تازه بودن گوشت گاو وجود دارد که در اینجا به اختصار به 5 مورد از آنها می پردازیم:

1. رنگ گوشت: رنگ گوشت گاو به سن و نژاد گاو بستگی داشته و معمولا گوشت حیوان کم سن دارای رنگ روشن تر نسبت به حیوان سن بالا می باشد. بنابراین هرچه رنگ گوشت گاو روشن تر باشد احتمال اینکه طعم بهتری داشته باشد بیشتر است.

2.ساختار و سطح گوشت: یکی دیگر از موارد مهم در خرید گوشت تازه گاو، توجه به ظاهر و بافت سطح گوشت است. یک گوشت سالم دارای سطحی کاملا صاف و بدون ایراد بوده همچنین چربی آن نیز نباید بیشتر از حد معمول باشد.

3. بافت گوشت: بافت گوشت گاو به راحتی با چشم قابل تشخیص است. گوشت های دارای بافت ضخیم، دیر پز بوده و از طعم لذیذی هم برخوردار نیستند. همچنین بافت نرم و سست گوشت نشان دهنده فاسد بودن آن است. گوشت نباید حالت اسفنجی داشته که ساده ترین راه تشخیص، فشار دادن انگشت روی سطح گوشت است.

4. آبدار بودن گوشت: چنانچه گوشت دارای آب باشد نشان دهنده عدم مرغوبیت و فاسد بودن گوشت است. گوشت سالم و تازه حالت خشک داشته و از خود رطوبت و آب پس نمی دهد.

5. بوی گوشت: تشخیص این مورد نیز بسیار راحت بوده و با بوییدن گوشت نباید بوی تعفن، ترشیدگی و گندیدگی از آن استشمام گردد.

خرید گوشت تازه گاو خورشتی

خرید گوشت تازه گاو خورشتی مجموعه ما در زمینه عرضه گوشت تازه و سالم گاو در سراسر کشور فعالیت داشته و محصولات خود را با خودرو های یخچال دار و مطمئن به همه استان های کشور ارسال می نماید. گوشت گاو ارائه شده توسط مجموعه ما بسیار تازه و خوش طعم بوده و به عنوان گوشت گاو خورشتی به رستوران داران متعددی در سراسر کشور فروخته می شود. همچنین به دلیل قیمت مناسب و رقابتی محصولات ما، استقبال از طرف خریداران علی الخصوص خریداران عمده مانند صاحبان رستوران بی نظیر بوده و رضایت مشتریان در سطح مطلوبی قرار دارد.

جهت دریافت قیمت و همچنین خرید گوشت تازه گاو خواهشمند است با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما